Austraalia juustukoogi igatsus

reede, aprill 22, 2016 kirjutas Annika
Viimane postitus on jäänud pooleteise aasta taha. Kuid tegelikult on see üksik postitus ning viimased aktiivsemad sissekanded jäävad üldsegi 2012. aastasse.
Nagu 2014.a postitus ütleb, käin siit retsepte otsimas. Viimasel ajal olen igatsenud Austraalia juustukoogi järele. See on selline mõnusalt kreemine kook, mida Eestist on pea võimatu leida.
Seetõttu olen juustukooke ise tegema hakanud. Jah, poest olen ka erinevaid juustukooke ja torte ostnud, kuid enamasti on need vaid pettumust pakkunud. Viimati aprilli algul ostetud toorjuustutort osutus kohupiimatordiks, toorjuustu oli seal ainult 10%. Ja olgem ausad, nii ühte juustutorti küll ei tehta, et paneme 10% toorjuustu ja ülejäänud kohupiima.

Mõned nädalad tagasi tegin New Yorgi juustukooki. Söödav, aga liiga munane. Kõige parem osa sellest oli kirsikaste.
Kuna mu kallis abikaasa arvas, et õige juustukook on küpsetamata, siis proovisin ka sellist. See on Austraalia retsept, kuid siiski pole see päris selle õige maitsega - liiga vahukoorene.
Täna tegin uuesti Austraalia retsepti järgi juustukooki. Homme saab maitsta. Peale teen hoopiski kirsikastme, sest mul on sügavkülmas veel üks karp külmutatud kirsse.

21.06.16 täiendused
Kuna täna ei olnud mul piisavalt Digestive küpsiseid, otsisin võimalust ise põhi teha. Leidsingi sellise retsepti (200g täistera kaerahelbeid jahuks purustada, 3spl tuhksuhkrut, 75g võid, 1spl külma vett, 1 muna). Minul see hästi ei õnnestunud. Ehk ei oleks tohtinud eelküpsetada? No aga see oli nii vedel mass...
Teise tähelepaneku tegin ka. Sidrunimahla ei ole hea lisada toorjuustumassi, sest see ei jää siis kreemine, vaid kohupiimane. Ilmselt sellepärast ongi ka eelnevatel kordadel kohupiimakooki mõnes mõttes meenutanud.

04.07.16 täiendused
Küpsetamata juustukook kolme šokolaadiga. Maitseb väga hää!

Mida Sina sellest arvad?

Postita kommentaar