Kurvalt

laupäev, jaanuar 20, 2007 kirjutas Mart Moppel
Kõik märgid näitavad, et ma olen liiga rumal tänapäeva ühiskonnas hakkama saamiseks. Pean dissitendiks hakkama. Kõndima ringi padjapüür peas ja õppima Enn Tartolt organisatsioonita organisatsiooni põhimõtteid.
Viimane märk rumaluse kohta tuli Hobarti lennuväljalt. Just enne metallidetektorit taipasin, et taskunuga on jälle taskusse ununenud. Hopsti tekkis idee, ehk see detektor on põranda lähedal tuimem, panen noa kinga sisse. Selline idee ongi märk minu ühiskondlikust suutmatusest.
Detektor ikkagi detekteeris metalli. Ma võtsin noa kinga seest välja ja panin sinna karpi, mis röntgenist läbi lastakse. Üks tädi pakkus, et võiksin selle oma pagasisse lisada, millega ma rõõmsalt nõus olin, aga siis ilmus kuskilt veel üks tädi, kes teata, et ma üritasin nuga lennukisse toimetada ja see on riigi seaduste vastane ja edasi tegeleb minuga politsei.
Tuligi politsei, keskealised härra ja daam kuulasid mind üle ja leidsid mind mitte ohtliku terroristi olevat vaid lihtsalt väga rumala teoga hakkama saanu. Seepeale saatsid nad ühe teise kordniku uurima, kas ma ehk ikka lennukisse saaks. Kahjuks teatas Virgin Blue, et nemad mind oma lennukis näha ei soovi. Ja nii ma jõudsingi koju Annikast seitse tundi hiljem.

Anonüümne ütles ...

Mul on Mart Sinu pärast mure, miks Sa pead alati kõike ise proovima.Selle asemel,et nuga ära visata pead ikka proovima.Kindlasti pidid veel uue pileti ka ostma Kas Sa oma isiku omdusi veidi parendada ei sooviks. Tark inimene õpib teiste vigadest.Sa ei ole ju nii rumal! Ja kuula Annikat rohkem. Naistel on empaatiat võime tugevam.Ära ole ninatark Kallistades teid mõlemaid E&T

Anonüümne ütles ...

Saadan teile Marii Männiste aadressi: UWC the Adriatic VIA Trieste DUINO TS Trieste 34013 ITALY

Murel ütles ...

Sa oled lihtsalt adoraabel:)
Ausaltöeldes oleks tahtnud seda kõike kõrvalt vaadata... Annika äkki kommenteerid?

Mart Moppel ütles ...

Muide nõuka ajalgi võis taskunoaga lennukisse minna, kui tera risti üle käelaba ei ulatunud.
Ja reedesel Austraalia päeval (riigi pühal) ei tohi Sydneys Austraalia lipuga tänaval lehvitada, sest see võib põhjustada rahutusi.
Päris paranoiline koht?

Änika ütles ...

Oh, Murel, jätan seekord kommenteerimata.

Postita kommentaar