Kui me siia saabusime, kuulsime kõlakaid CityRaili (metroomajandaja) kehvast teenusest. Et rongid hilinevad või ei sõida üleüldse. Keegi kurtis rongid kütmata olevat, hommikuti tuleb härmas akendega vagunis kükitada. (Sydney külmarekord on +2C.)
Täna õnnestus meil ka kehva teenust mitte kasutada. Või siis kasutada, sest kahes jaamas me siiski viibisime. Kui me Redferni jaama jõudsime tundus asi Annikale kohe kahtlane, sest kuvaril esitatud ajad ei sobinud sõiduplaani. Ootasime minutit kümme ja saabuva rongini jäi vaheldumisi neli või viis minutit. Ootasime veel natuke ja saabuva rongini lubati 23 minutit ning siis juba 34 minutit. Seepeale sõitsime bussige kesklinna, mis võttis oma pool tundi. Martini Koha nimelises jaamas teatas mögafon, et Kings Crossi tuleb sõita bussiga. Mulle ja paljudele teistelegi tundus läbi esimese ragina kostuvat Kings Crossi rongid siiski sõitvat. Seega seal olime ka oma veerand tundi. Lõpuks kulus bussiga koju tulemiseks veel pool tundi vähemalt. Huvitav kas vaesed Redferni jaamas üldse said teada, et tegelikult rongid ei sõida?
Ja see ei ole veel kõik. Üleeile hommikul oli rongi seina peal viiesentimeetrine ämblik!
Pärast mõningaid uuringuid lisan juurde. Tegelikult tegi üks naisterahvas Tsentraalis enesetapu, teatab Sydney Morning Herald. Oluline on mainida, et see juhtus 16.45, meie tahtsime minna 19.35 rongi peale. CityRaili kodulehele jõudis vastav teade alles 21.31.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
No see ämblik seal rongi seinal ei oleks mulle küll meeldinud. Ja ega see nüüd ka hea ei ole, et rong üldse ei sõida. Kas muidu rongid puhtad seest ja kohti jagub kõigile võrreldes Eesti Elektrirongidega, kus nii aeg-ajalt ei ole.
Ämblik ei meeldinud kohalikele ka. Kõik vaatasid kahtlase ja eemalehoidva pilguga. Tavaliselt hommikuti on rongid puhtad. Õhtul, kui koju tuleme, siis vedeleb istmetel ja maas ajalehti, joogitopse ja mõnikord ka muud sodi, nt apelsinikoore. Istekohti on alati jagunud. Rongid on väga pikad.
Lisan siia natuke Sydney rongimajanduse siseinfot:).
Sydney rongivõrgustik on vana ja tehtud mõttetult keeruliselt. Sestap on praegu käimas suur projekt Clearways - mille tulemusel aastaks 2008 üks väike enesetapp ei tohiks enam kogu süsteemi segadusse ajada st ehitatkse juurde kohti, kus ronge ümberpöörata jne.
Muide mu töömeilile jõudis küll juba kl 5 teade, et Bondi Junctioni liin on rivist väljas ja sellest tulenevalt ka mitmed teised...
Postita kommentaar